Klicni center / Tolmači

Klici center

S pomočjo klicnega centra lahko osebe z okvaro sluha stopajo v stik z zdravniki, javno upravo ter vsemi javnimi institucijami. Klicni center deluje 24 ur na dan in je dostopen registriranim uporabnikom preko:

  • SMS sporočil
  • spletne pošte
  • spletnega klepeta
  • video klica preko računalnika
  • ter video klica preko telefonskega omrežja.

Dejavnosti klicnega centra za osebe z okvaro sluha izvaja Zavod Združenje tolmačev za slovenski znakovni jezik že od leta 2009.

Za uporabo klicnega centra se je potrebno registrirati.
Registrirate se lahko TUKAJ.

Če ste že registrirani, pa lahko do spletne strani klicnega centra dostopate TUKAJ (samo za registrirane uporabnike).

Tolmači

Tolmači gluhim in gluhoslepim osebam tolmačijo slovenski jezik v znakovni jezik. Slišečim osebam tolmači znakovni jezik v slovenski govorni jezik.

Tolmača pokličemo, če je gluha ali gluhoslepa oseba stranka v postopkih pred državnimi organi, organi lokalne samouprave, pri izvajalcih javnih pooblastil oziroma izvajalci javne službe (npr. upravne enote, občine, centri za socialno delo, zavodi za zaposlovanje, zdravstveni domovi, zavodi za pokojninsko invalidsko zavarovanje …).

Pokličemo ga tudi, če ima gluha ali gluhoslepa oseba status dijaka ali študenta razen, če se ji na podlagi individualiziranega načrta omogoči sporazumevanje na drugačen način, ki je za gluho ali gluhoslepo osebo sprejemljiv.

Tolmača pokličemo tudi v vseh drugih življenjskih situacijah, ko gluha ali gluhoslepa oseba sama oceni, da pri sporazumevanju potrebuje tolmača (samoplačniški pregledi, roditeljski sestanki, govorilne ure, bančne storitve, verski obredi, tolmačenje pri instrukcijah, tečaji cestno prometnih predpisov …).

Povezava do Zavod za združenje tolmačev za slovenski znakovni jezik.